Elements of Marketing

continuum publishing company  | 1996  | puhatáblás, ragasztókötött  |  600 oldal

Libri Antikvárium
This book provides a broad and comprehensive introduction to the principal ideas and concepts of the theory and practice of marketing. Whilst the book will be of interest to anyone working in the field of marketing and sales, it will be of particular value to: o professional students taking qualifying examinations of the Chartered Institute of Marketing, or equivalent examinations of other professional institutions that include the study of marketing within their syllabus o post-experience students on DMS courses (etc) - undergraduate students on BABS courses, also B. Com., B. Eng. etc o BTEC students on Business and Finance Studies (etc), Higher Diploma and Higher Certificate courses; also SCOTVEC, Irish NCEA National Certificate/Diploma. ...
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó continuum publishing company
Kiadás éve1996
Oldalak száma:600
Súly500 gr
ISBN2399981033205
ÁrukódSL#2111020685
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért