Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

hvg könyvek kiadó  | 2012  | puhatáblás, ragasztókötött  |  328 oldal

Libri Antikvárium
FÜLSZÖVEG Ha még mindig úgy gondoljuk, ,,a vevő a király", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók, akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig. A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásunkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük. Vissza TARTALOM BEVEZETÉS Középpontban a felhasználók 9 1 Felhasználó-központú vezetés A felhasználó-központú gondolkodásmód kialakítása 31 2 Koncentrikus szervezet A felhasználók igényeit hatékonyan és eredményesen kielégítő vállalatok felépítésének titka 72 3 Felszámolható technológia A stratégia életre keltése a szoftverek állandó változtatásával, felülvizsgálatával és leselejtezésével 111 4 Magasabb rendű hivatást teljesítő termékek A termékeket minden korábbinál értékesebbé tevő digitális szolgáltatások 138 5 Hasznosságmarketing A felhasználók vonzása és bevonása - adni kell, és nem elvenni tőlük! 175 6 Négytényezős értékesítés Felhasználókból vevők, avagy megoldás a négy alapvető szükségletre: a bizalomra, a kényelemre, az árra és a szórakoztató jellegre 212 7 Kétoldalú ügyfélszolgálat Az önkiszolgálást a teljes körű kiszolgálással ötvözve kell ösztönözni a vásárlókat arra, hogy visszatérjenek 245 KÖVETKEZTETÉS A változás végrehajtása 276 KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS 301 FÜGGELÉK A digitális téren vezető vállalatok körében végzett felmérés 303 JEGYZETEK 313 NÉV- ÉS TÁRGYMUTATÓ 321
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó hvg könyvek kiadó
Kiadás éve2012
Oldalak száma:328
Súly370 gr
ISBN2399974012552
ÁrukódSL#2110617229
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal