Ide nekem a címlapot is (A médiakapcsolatok művészete)

presskontakt  | 2004  | puhatáblás, ragasztókötött  |  210 oldal

Libri Antikvárium
Nógrádi Gábor (1947) huszonöt évig dolgozott újságíróként, szerkesztőként különböző magazinok, napilapok szerkesztőségeiben, és harminc éve foglalkozik a PR különböző szakterületeivel, de elsősorban a médiakapcsolatokkal. Első műve a kapcsolatépítésről 1975-ben jelent meg. Azt, hogy nevét leginkább íróként ismerheti a nagyközönség, az filmjeinek (Sose halunk meg, Meseautó, Csocsó) és nagysikerű gyerekkönyveinek köszönhető. Publicitásról szóló műve nem csak ismeretek és tapasztalatok gazdag és rendszerezett gyűjteménye, hanem humoros, szórakoztató olvasmány is. Tartalom Megmagyarázom a bizonyítványomat 9 Miért (nem) akartam megírni ezt a könyvet? 12 Mi a publicitás? 17 Szólj, hogy válaszoljanak 20 Szervezetünk és a média 24 A mi üzenetünk 31 Kinek hír a hír? 31 Mitől hír a hír? 33 Az információéhség oka 35 Kinek, mikor, hol, miért, hogyan és mi érdekes? 37 Egyszóval: mitől hír a hír? 40 Kemény és lágy hírek 42 Tessék lopni! 45 Utánzókból lesznek az újítók 47 Váltsunk nézőpontot! 49 Céljaink és híreink 53 A média csak ott segít, ahol tud 55 A hír ott van, ahol megtalálod 57 Légy az információk karmestere 59 Védd magad! 63 Hírben gazdag és szegény cégek 65 Nincs híred? Csinálj! 68 Szponzoráció, avagy támogatásod téged is támogat 71 Együttes élmény 73 Hétköznapi írásművészet 76 Hogyan mondjam el neked? 78 Nem boszorkányság, technika! 82 Egy cél, négy szempont 83 Amit akarunk 83 Akiknek üzenünk 89 Irodalmi kitérő 95 A publicitás királya: a sztori 106 Amit üzenünk 109 A média ezer arca 117 Legyen képünk hozzá! 123 Dramatizálj! 123 Meséld el a történetet! 125 Amit nem tehetünk meg 126 Exkluzív 127 Hallani és látszani 128 Adjunk hangot az információnknak! 129 Az egyszemű szörny meghódítása 133 Mikor vendégek vagyunk 135 Az újságíró is ember 137 A személyiség 138 A motivációk 139 Újságírói típusok médiumok szerint 140 Gyerünk a médiába! 142 Kulccsszó: a hitelesség 145 Hitelességnövelő tényezők 147 A hitelességhez hit is kell 152 Termékünk egy sztár társaságában 154 VIP-t a médiába! 156 Előnyt a hátrányból! 158 Sajtókonferencia 160 Milyen ne legyen? 161 Mikor és milyen legyen? 162 Előkészületek, szervezés 163 A helyszín 164 A meghívottak köre 166 A meghívólevél 168 Az ülésrend 172 Az időpont 172 Ellenőrző hívás 173 Az előadók felkészítése 174 Tervezz meg mindent, hogy spontán lehess! 176 Sajtócsomag 177 Ajándék 179 Az újságírók felkészültsége 183 Mégis kinek a felelőssége? 185 Amit meg lehet tanulni 188 A titok az, amit csak egy ember tud 189 Ellenőrizz, csak észre ne vegyék! 192 Helyreigazítás, ha muszáj 194 Ha robban a bomba 199 Mibe kerül? 204 Végezetül 205 Irodalom 206
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 290 Ft

A termék megvásárlásával

329 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - gyűrődésekkel
A borító enyhén sérült.
Kiadó presskontakt
Kiadás éve2004
Oldalak száma:210
Súly270 gr
ISBN2399966801669
ÁrukódSL#2111578172
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 290 Ft

A termék megvásárlásával

329 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért