Koncentráció az Élővilág tanításában

tankönyvkiadó vállalat  | 1976  | papír / puha kötés  |  143 oldal

Libri Antikvárium
ELŐSZÓ ,,...amit az iskolának el kell végeznie elsősorban az, hogy megtaníttassa velünk, hogyan kell tanulni, hogy felkeltse a tudás iránti étvágyunkat, hogy megtanítson bennünket a jól végzett munka örömére és az alkotás izgalmára, hogy megtanítson arra, hogy szeressük azt, amit csinálunk, és hogy segítsen megtalálni azt, amit szeretünk csinálni"! - írja Szent-Györgyi Albert professzor, és ezzel a megállapításával tulajdonképpen a korszerű oktatási módszerek tartalmi követelményeit határozza meg. Csak az a tanár tanít korszerűen, akinek munkája alapján a gyermekben felébred a tudás iránti vágy. Az a tanár nevel korszerűen, aki tanítványaiban tudatosítani tudja a jól végzett munka örömét. Aki módszeresen átgondolt, céltudatos nevelői-oktatói működésével el tudja indítani növendékeit az önálló alkotómunka útjain, és aki személyiségük ismeretében meg tudja jelölni számukra azt az utat, amelyen haladva a társadalom hasznos tagjai lehetnek. A korszerű oktatási formák alkalmazásával az a célunk, hogy a tanulók teljesítményképes tudás birtokába jussanak. Maradék nélküli megvalósítása sokféle didaktikai eljárás helyes alkalmazásától függ. Jelen kiadványunk célja, hogy a tantárgyi koncentrációra mint egy igen fontos didaktikai motivációs tényezőre irányítsa az általános iskolák felső tagozatában működő pedagógus kartársak figyelmét. Vissza TARTALOM Tartalom BEVEZETÉS, CÉLKITŰZÉS 5 A koncentráció fogalma 6 A koncentráció a Tanterv és Utasításban 7 A koncentráció története 10 A koncentráció folyamata 12 A koncentráció alkalmazásának feltételei 14 A koncentráció megvalósításának eszközei 15 A koncentráció beépítése a tanítási órába 16 AZ 5. OSZTÁLYOS TANULÓK LÉLEKTANI JELLEMZŐI ÉS A TANTÁRGYI KONCENTRÁCIÓ MEGVALÓSÍTÁSÁNAK MÓDJAI 23 Koncentrációs lehetőségek az ötödik osztályban 29 Táblázatok: 29 A 6. OSZTÁLYOS TANULÓK LÉLEKTANI JELLEMZŐI ÉS A TANTÁRGYI KONCENTRÁCIÓ MEGVALÓSÍTÁSÁNAK MÓDJAI 54 Koncentrációs lehetőségek a hatodik osztályban 60 Táblázatok: 60 A 7. OSZTÁLYOS TANULÓK LÉLEKTANI JELLEMZŐI ÉS A TANTÁRGYI KONCENTRÁCIÓ MEGVALÓSÍTÁSÁNAK MÓDJAI 81 Koncentrációs lehetőségek a hetedik osztályban 86 Táblázatok: 86 A 8. OSZTÁLYOS TANULÓK LÉLEKTANI JELLEMZŐI ÉS A TANTÁRGYI KONCENTRÁCIÓ MEGVALÓSÍTÁSÁNAK MÓDJAI 105 Koncentrációs lehetőségek a nyolcadik osztályban 110 Táblázatok: 110 IRODALOM 139
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 200 Ft

A termék megvásárlásával

120 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó tankönyvkiadó vállalat
Kiadás éve1976
Oldalak száma:143
Súly100 gr
ISBN0449000564844
ÁrukódSL#2105204416
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 200 Ft

A termék megvásárlásával

120 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

J.D. Barker: Zárt ajtók mögöttJ.D. Barker: Zárt ajtók mögött