Kotler a marketingről - Taktikai marketing - Adminisztratív marketing

park kiadó  | cérnafűzött, keménytáblás  |  289 oldal

Libri Antikvárium
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával. Fülszöveg Phillip Kotler neve a korszerű marketing szinonímája. Könyvei 20 nyelven, 58 országban jelentek meg, és több, mint 3 millió példányban keltek el. A világszerte nagy sikert aratott előadásain alapuló, Kotler a marketingről - Jönni, látni, győzni a piacon című könyve az ezredforduló marketingjének régóta várt, lényegre törő összefoglalása. Kotler gondos útmutatása a verseny felgyorsulása és globális kiszélesedése, valamint az internet korában is megbízható eszköz ahhoz, hogy a marketingszakemberek biztos alapokra helyezzék elméleti és gyakorlati tudásukat. Kötetünk a legújabb problémakörök - adatbázis-marketing, csúcstechnikai, piac-, kapcsolatmarketing, globálmarketing, internet-marketing - tömör összefoglalását tartalmazza. És persze Kotler megszívlelendő tanácsait, amelyeket az elmúlt évek tapasztalataiból olyan sikeres cégek tanácsadójaként szűrt le, mint az AT & T, a General Electric, a Ford, az IBM, a Michelin, a Merck és a DuPont. Ha marketingstratégiája csődöt mond, Kotler gondolatai bizonyára Önnek is szolgálnak majd mentő ötletekkel! Töltsön néhány órát a világ leghíresebb marketingszakértőjével, és javítsa marketingteljesítményét már holnap. Vissza Tartalom Előszó 9 Előszó a magyar kiadáshoz 13 Stratégiai marketing Jövedelmező üzletek a világpiacon 19 Az értékek kiszámítása, közlése és érvényesítése 34 A piaci lehetőségek felismerése és a célpiaci értékajánlat kialakítása 54 Értékajánlat és márkaépítés 74 Taktikai marketing Piaci információk beszerzése és felhasználása 97 Marketingmix-tervezés 121 A vevők megszerzése, megtartása és fejlesztése 151 Megnövelt vevőérték tervezése és teljesítése 171 Adminisztratív marketing Hatékonyabb marketingtervezés és -szervezés 199 A marketingteljesítmény értékelése és ellenőrzése 221 Az új idők marketingje Alkalmazkodás az elektronikus marketinghez 239 Függelék A különböző típusú ipari vállalkozások jellemzői, sikerstratégiái és a marketingosztály szerepe 257 Vállalat- és márkanevek mutatója 265 Név- és tárgymutató 271
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 890 Ft

A termék megvásárlásával

489 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó park kiadó
Oldalak száma:289
Súly300 gr
ISBN2310005930720
ÁrukódSL#2111605410
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 890 Ft

A termék megvásárlásával

489 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

KönyvtörvényKönyvtörvény