Managing Service Quality Vol.# II (Paul Chapman Publishing)

london  | 1996  | papír / puha kötés  |  121 oldal

Libri Antikvárium
This interdisciplinary book offers a variety of insights into managing quality in services. Among these are: describing the difference between the way internal and external customers evaluate professional services; bringing out that after more than 10 years of studying how customers measure service quality, there is still a great deal to be discovered about professional services, investment banking and management consulting; and providing help and support for managers who want to measure service quality in their own organizations. The book also discusses evaluating the role of internal marketing in developing marketing strategy; and how complex financial services need a soft customer-orientated selling approach.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó london
Kiadás éve1996
Oldalak száma:121
Súly180 gr
ISBN2399959858861
ÁrukódSL#2111890459
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Libri Top 100 - 2024Libri Top 100 - 2024