Könyvek
KategóriákE-könyvek
KategóriákAntikvár
KategóriákAkciók
- ElőrendelhetőKategóriák
Sikerlista
KategóriákÚjdonságok
Kategóriák- Belépés/regisztráció
Törzsvásárlói pontegyenleg:
Törzsvásárló kártyám
Kedvezmény mértéke:
Törzsvásárló kártyám
Legyen ön is Libri
Törzsvásárlói kártya igénylés vagy meglévő kártya fiókhoz rögzítése
Törzsvásárló!
- Kilépés
- KönyvekKategóriák
- E-könyvekKategóriák
- HangoskönyvekKategóriák
- AntikvárKategóriák
- Zene, film, ajándék
- Akciók
- ElőrendelhetőKategóriák
- SikerlistaKategóriák szerint
- ÚjdonságokKategóriák
- Információk
Aki ismeri Törőcsik Mária műveit, tudja, hogy rendre egy lépéssel az aktuális akadémiai trendek előtt jár. Felvállalja azt, hogy tudományos igényességgel írjon arról, ami jelenleg történik körülöttünk, amit még most tapasztalunk, amivel a hazai társadalmi és gazdasági rendszer is még csak ismerkedik. Mindezek különösen igazak a Self-marketing című könyvére, mellyel egy olyan területet helyez keretbe, amivel napjainkban rengeteget foglalkoznak, de valójában az érintett szakemberek többsége is csak levegőben lógva kezeli a témát. Az énmárka, az influencerek, a celebek, az endorsement a XXI. századi marketing szótárának gyakran használt, de ritkán lehatárolt elemei. A könyvet olvasva rájövünk, hogy az egymással szövevényes viszonyban lévő fogalmak mögött mégis létezik egyfajta rendező elv, és tulajdonképpen az egyén érvényesülési vágyának látjuk különböző megnyilvánulási formáit.