Marketing ismeretek (Felsőoktatási tankönyv)

lsi oktatóközpont  | 2003  | papír / puha kötés  |  300 oldal

Libri Antikvárium
Az üzleti életben egyre nagyobb szerepet kap a minőség, az érték, a vevő elégedettségének kiváltása, a folyamatok nemzetközi méretű összehangolása. A marketing folyamatosan változó eszközrendszeréből eredően képes a szükséglet - igény - kereslet triójának tagjait külön-külön és együtt is befolyásolni. Ha kell, szükségletet teremt. Így jött létre például az internet piaca. Ha kell, felerősíti az igényt. Ha szükséges, promóciós eszközeivel befolyásolja a keresletet. További ismertető: "Belelapozás".
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 060 Ft

A termék megvásárlásával

106 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó lsi oktatóközpont
Kiadás éve2003
Oldalak száma:300
Súly300 gr
ISBN2310005069383
ÁrukódSL#2111021384
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 060 Ft

A termék megvásárlásával

106 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért