Marketing management - Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés

műszaki könyvkiadó  | 1991  | kemény kötés  |  625 oldal

Libri Antikvárium
Ismertető: Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában - a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is - az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt. - További ismertető: "Belelapozás".
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 290 Ft

A termék megvásárlásával

129 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Saját képekkel (állapotfotó). Vigyázva olvasott példány. Ismertető/ízelítő: "Belelapozás". Pár helyen ceruzás jelölés, aláhúzás látható.
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1991
Oldalak száma:625
Súly800 gr
ISBN0589000445528
ÁrukódSL#2104937055
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 290 Ft

A termék megvásárlásával

129 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért