Marketingkommunikáció (Saját képpel)

szókratész külgazd. akadémia  | 2000  | papír / puha kötés  |  344 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM: Bevezetés 9 Marketingkommunikáció 11 A marketingkommunikáció fogalomköre 11 A marketingkommunikáció fogalma 11 A marketingkommunikáció területei 13 Reklámtörténet 16 A marketingkommunikáció határterületei 21 A kommunikációelméleti megközelítés 21 Reklám és pszichológia 29 A reklám gazdasági szerepe 31 Reklám és társadalom 33 Társadalmi célú kommunikáció 38 A marketingkommunikáció alapelemei 43 A marketing-mix elemeinek szerepe 43 A piaci információ jelentősége 43 A termék, az ár és az értékesítési csatornák kommunikációja 44 Vállalati arculat 47 Az image fogalma 47 A vállalati arculat fogalma 49 A vállalati arculat jelentősége 50 A vállalati arculat összetevői 52 A vállalat arculat tervezése 55 Márka, márkaépítés 59 A márka fogalma, fajtái 59 A márka szerepe 60 Márkaépítés (branding) 62 Védjegy 64 Design 70 Csomagolás 74 Reklám 81 Reklám és médiumok 81 A reklám fogalma 81 Reklámeszközök, médiumok 83 A médiumok kiválasztásának szempontjai 84 A médiumok jellemzői 85 Sajtó 93 A sajtó fogalma, a sajtótermékek fajtái 93 A sajtótermékek tulajdonságai 95 A sajtóreklámok fajtái, jellemzői 106 Szabad- és zárttéri reklámok 111 Fogalma 111 A szabadtéri reklámok tulajdonságai 113 A szabadtéri eszközök fajtái 118 Rádió 127 Auditív médiumok, a rádióadók csoportosítása 127 A rádió, mint médium - jellemzői 128 Hirdetési formák a rádióban 131 A televízió és a mozi 135 Audiovizuális médiumok és eszközök 135 A televízió mint médium 136 A televízió jellemzői 138 A mozi 143 Marketingkommunikációs filmek - reklámfilmek 146 Internet 155 Új médiumok - az internet 155 Az internet jellemzői 157 Reklámozás az interneten 160 Below the line 163 A below the line fogalma 163 A BTL fogalma, területei 163 A BTL jellemzői 165 Direkt marketing 169 Fogalma 169 Kialakulása, jellemzői 170 Eszközei 172 A direkt marketing kiemelkedő eszköze: a Direct Mail 178 Az adatbázis szerepe 180 Vásárlásösztönzés 183 Fogalma, fajtái 183 Jellemzői 184 A fogyasztókat öszönző módszerek 186 A kereskedőket ösztönző módszerek 193 Vásárláshelyi reklámozás 199 Fogalma, jelentősége 199 Vásárláshelyi anyagok 200 Merchandising 202 Bolti bemutatók, kóstoltatás 203 Kirakat 206 Rendezvényszervezés, eseménymarketing 211 A rendezvények fogalma, fajtái 211 A rendezvényszervezés lépései 212 Eseménymarketing 217 Vásárok, kiállítások 219 A vásárok és kiállítások fogalma 219 A vásárok, kiállítások jellemzői 220 A vásárok fajtái 223 A kiállítás-szervezés lépései 225 Szponzorálás 233 A támogatás és a szponzorálás fogalma 233 A szponzorálás jellemzői 235 A szponzorálás területei 238 Személyes eladás 241 Fogalma, jellemzői 241 Területei 242 Public Relations 247 A Public Relations fogalma, területei 247 A Public Relations jellemzői 249 Belső PR 250 Külső PR 252 Sajtórendezvények 256 Reklámajándék 262 Nyomtatványok 269 A nyomtatványok jellemzői, fajtái 269 A megrendelés, nyomtatás folyamata 270 A nyomdai megrendelés 274 Marketingkommunikáció a gyakorlatban 277 Kampánytervezés 277 A reklámkampány 277 A kampánytervezés alapelvei 278 A tervezés menete 288 Ügynökségválasztás 293 Briefing 295 A kreatív tervezés alapjai 299 A szöveg tartalmi jegyei - szövegírás 299 A vizuális tervezés alapjai - a tipográfia fogalma 304 A tipográfia elemei 305 Az auditív műfaj - a rádióreklámok - hatóelemei 311 Az audiovizuális műfaj elemei 313 Médiatervezés 315 A médiatervezés szerepe 315 A reklámkampány ütemezése 318 A reklámkampány dinamikája 319 Médiakutatás 321 Média mutatószámok 322 Reklámpiac 327 A piac szereplői 327 Globalizáció a reklámban 332 Reklámjog 338 Irodalomjog 341 Mellékletek 345
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Újszerű állapotban.
Kiadó szókratész külgazd. akadémia
Kiadás éve2000
Oldalak száma:344
Súly300 gr
ISBN2399981115109
ÁrukódSL#2109284674
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért