Minden panasz ajándék - Hogyan hasznosítsuk stratégiai előnyként a vásárlói észrevételeket?

agóra marketing kft.  | 1999  | papír / puha kötés  |  217 oldal

Libri Antikvárium
"Egy szolgáltató számára a legfontosabb, hogy ügyfeleitől folyamatos visszajelzést kapjon - legyen az dicséret, vagy netán elmarasztalás - hiszen ez alapján biztosíthatja a jövőben szolgáltatásai magas színvonalát. Ügyfeleket, vásárlókat kiszolgáló vállalatok vezetőinek, munkatársainak elengedhetetlen olvasmány ez a könyv, mely nagyszerűen kalauzol abban, hogy miként vegyük számításba ügyfeleink véleményét az üzletfejlesztésben."
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 300 Ft

A termék megvásárlásával

330 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó agóra marketing kft.
Kiadás éve1999
Oldalak száma:217
Súly500 gr
ISBN2399976697757
ÁrukódSL#2111054414
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 300 Ft

A termék megvásárlásával

330 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért