Nehéz emberek kezelése

manager könyvkiadó és könyvkereskedő kft.  | 2008  | papír / puha kötés  |  180 oldal

Libri Antikvárium
"Hogyan kezeljük a nehéz embereket? "Ma is borzasztó napom volt! - hallom Sárától, útban hazafelé. Reggel a bankban az ügyintéző lekezelően bánt velem. Aztán az értekezleten Péter megint majdnem elaludt, Béla pedig ma is belekötött a szavaimba. Na és a főnököm! Jól leszúrt egy csöppnyi hibáért. Később meg az egyik beosztottam siránkozását kellett végighallgatnom. Vajon mi vár rám otthon?" Ha ismerős a helyzet, olvassuk el ezt a könyvet! Roy Lilley könnyed stílusban, hasznos tanácsokkal lát el minket, hogy ne tévedjünk el az emberi kapcsolatok útvesztőiben: a konfliktusok megoldásában, ha mi vagyunk az ügyfelek, vagy ha nekünk kell nehéz ügyfelet kezelnünk; ha vezetők vagyunk, vagy ha a mi vezetőnk rossz pillanataiban kell megfelelően reagálnunk. De tartsuk szem előtt: "Nehéz emberek nincsenek, csak olyanok, akiknek a kezelését meg kell tanulnunk." (Kelemen Éva)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 100 Ft

A termék megvásárlásával

210 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó manager könyvkiadó és könyvkereskedő kft.
Kiadás éve2008
Oldalak száma:180
Súly219 gr
ISBN2399959234719
ÁrukódSL#2111797876
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 100 Ft

A termék megvásárlásával

210 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Libri Top 100 - 2024Libri Top 100 - 2024