Offensive Marketing

penguin books  | papír / puha kötés  |  415 oldal

Libri Antikvárium
Képgarancia, saját képek. Alcím: Or How To Make Your Competitors Followers Író/Szerző: Hugh Davidson Kiadó: Penguin Books Oldalszám: 415 Kötés: Puhatáblás Nyelv: Angol Állapot: jó ISBN: 0140091173 Méret: 12,5 cm x 19,5 cm This is a guide to "offensive marketing". Offensive marketing is a set of attitudes and methods that enable a company to innovate continually, to plan what is best for themselves rather than following competitors, and to respond to competitive moves by counter attack and not by imitation.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 000 Ft

A termék megvásárlásával

200 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Tartalom a képeken (belelapozás) Saját képek.
Kiadó penguin books
Oldalak száma:415
Súly300 gr
ISBN2399985670390
ÁrukódSL#2110614184
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 000 Ft

A termék megvásárlásával

200 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért