Pozicionálás - Harc a vevők fejében elfoglalt helyért

bagolyvár könyvkiadó  | 2002  | papír / puha kötés  |  194 oldal

Libri Antikvárium
"Nagy segítség mindazok számára, akik marketinggel foglalkoznak, legyen szó termékrol, szolgáltatásról vagy karrierépítésrol. Fantasztikus! The Sales Executive Al Ries és Jack Trout könyve kötelezo olvasmány minden igazgató és minden marketingmenedzser számára. Egy kezünkön megszámolhatjuk azokat, akik már mesterei a bemutatott elvek alkalmazásának. (Magam már háromszor olvastam a könyvet, de még mindig nem vagyok biztos, hogy már e mesterek közé tartozom.) J. Jeffrey Campbell a Burger King Co. elnöke és vezérigazgatója A Pozicionálás az egyik legfontosabb könyv, amit a kommunikációról olvastam. Ajánlom mindenkinek, aki a témával foglalkozik. Spencer Johnson, M.D. a One Minute Manager társszerzoje "
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 890 Ft

A termék megvásárlásával

589 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
kissé meghajlott a hátlap
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2002
Oldalak száma:194
Súly189 gr
ISBN2399971243218
ÁrukódSL#2111296021
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 890 Ft

A termék megvásárlásával

589 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal