Byron Sharp

Hogyan nőnek a márkák - Amiről a marketingszakemberek nem tudnak

REKLÁMTÖRTÉNET KÖNYVEK

firehouse reklámügynökség kft.  | 2021  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  227 oldal

"A marketingszakemberek zöme súlyos tévedésben él. Akárcsak a középkori orvosok, akik annak idején az érvágás tudománytalan gyógymódjával próbálták kezelni betegeiket, e marketingesek kétes megérzések és zavaros bölcsességek rabjai. Korszerűtlen tudásuk és hamis alapfeltevéseik birtokában ma is meggyőződéssel alkalmazzák a régóta berögzült "marketinges érvágásokat" - miközben nem is sejtik, hogy amit művelnek, azzal inkább ártanak, mintsem segítenek a rájuk bízott márkáknak.

Byron Sharp profeszor, az ausztráliai Ehrenberg-Bass Intézet igazgatója a tényalapú marketing (evidence-based marketing) fogalmának bevezetésével és annak tudományos módszerével a piaci növekedés eddig hatékonynak hitt mozgatórúgóit és szolgaian követett tévképzeteit vizsgálja felül.

A vásárlói magatartás statisztikai tényeit véve alapul Sharp határozottan cáfolja többek között a márkák tartalmi megkülönböztetésének fontosságát; a szegmentáció és a targetálás szerepét; a fogyasztók érzelmi alapú elköteleződését; továbbá a reklám, az árpromóciók és a hűségprogramok hatékonynak képzelt működési mechanizmusait.

Az Ehrenberg-Bass Intézet munkatársaival végzett többéves kutatómunka eredményeit felhasználva Sharp újradefiniálja az eredményes marketing irányelveit. Elméleti megállapításai számos gyakorlati tudnivalót is kínálnak a hosszú távú növekedés és a márkáik iránt elkötelezett döntéshozók és szakemberek számára.

A megjelenését követően kultikussá, majd rövid időn belül klasszikussá vált Hogyan nőnek a márkák igazi marketingszakmai és reklámtörténeti mérföldkő. Kezdő és gyakorló szakmabelieknek nélkülözhetetlen; kíváncsi laikusok számára pedig érdekes és szórakoztató olvasmány."
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Eredeti ár: 6 900 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 555 Ft

A termék megvásárlásával

655 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó firehouse reklámügynökség kft.
Kiadás éve2021
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:227
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly562 gr
Sorozat REKLÁMTÖRTÉNET KÖNYVEK
IllusztrációÁBRÁK
FordítóDebreceni János
ISBN9786158107921
Árukód2755565 / 1205352

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Eredeti ár: 6 900 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 555 Ft

A termék megvásárlásával

655 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Tarlós István: Budapest főpolgármestere voltamTarlós István: Budapest főpolgármestere voltam