Jenni Romaniuk  |  Byron Sharp

Hogyan nőnek a márkák 2. - Fejlődő országok, szolgáltatások, tartós fogyasztási cikkek, B2B és luxusmárkák példáival

firehouse reklámügynökség kft.  | 2024  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  266 oldal

A Hogyan nőnek a márkák nemzetközi sikere után a folytatás az evidence-based marketing revelatív útján kalauzolja tovább az olvasót. A második rész a vásárlói magatartás és a márkateljesítmény témáit járja alaposabban körbe, hogy a márkák építésében és az eredményes marketing napi teendőiben egyaránt kézzelfogható segítséget nyújtson. A magyar nyelvű változat a 2016-ban megjelent könyv második, 2022-es bővített kiadása: az üzleti marketingről szóló új fejezet mellett minden részterületen több kiegészítést is tartalmaz. A Hogyan nőnek a márkák két kötete a marketing évtizedes dogmáit a vásárlói magatartás statisztikai valóságával állítja szembe. Az eredmény sokkoló, egyben felszabadító: márkákról és marketingről a továbbiakban nem fogunk a megszokott módon gondolkodni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Eredeti ár: 6 990 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 640 Ft

Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó firehouse reklámügynökség kft.
Kiadás éve2024
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:266
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly640 gr
IllusztrációGRAFIKONOKKAL
FordítóDebreceni János
ISBN9786158107945
Árukód2786383 / 1226666

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Eredeti ár: 6 990 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 640 Ft

Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Tarlós István: Budapest főpolgármestere voltamTarlós István: Budapest főpolgármestere voltam