Csordás Tamás  |  Horváth Dóra  |  Nyirő Dóra

Médiaismeret - Reklámeszközközök és reklámhordozók

akadémiai kiadó zrt.  | 2013  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  314 oldal

A média szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: majd megjelenek a médiában - jelezve, hogy a médiában való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy majd megjelenik a márkám a médiában, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 702 Ft

A termék megvásárlásával

470 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2013
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:314
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly460 gr
ISBN9789630594424
Árukód2466581 / 1095819

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 702 Ft

A termék megvásárlásával

470 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor