Hol a pénz? - 22 közösségi média üzleti modell

 | 2019  | MAGYAR nyelvű

Hogyan, hanyfele modon lehet bevetelt szerezni a kozossegi media segitsegevel. A Kozossegi kalandozasok konyvben errol termeszetesen van szo, hiszen a 20 sztoriban ennek a bemutatasa is kiemelten hangsulyt kapott. Mivel azonban egy-egy esetnel az uzleti modell mellett szo van tobbek kozott a kommunikaciorol, kulonbozo online marketing csatornak egyuttmukodeserol, az online es az offline kapcsolatarol, kampany otletekrol is, ugy tunik, szukseg van egy olyan gyujtemenyre is, amelyik csak es kizarolag a bevetelszerzesi lehetosegeket veszi sorra. Ezert szuletett meg ez a konyv. A kovetkezo oldalakon ugyanis 22 kozossegi uzleti modellt veszunk sorra, es azt nezzuk meg mindegyiknel, hogy melyik kinek jo, mik az eszkozok, az adott modellnel mik a veszelyek, hol a beveteli lehetoseg, es milyen peldakat talalunk az alkalmazasara. Ennek a konyvnek az a celja, hogy rendszerezetten megismertesse a lehetosegekkel azokat, akik mar gondolkodnak a kozossegi marketing hasznalatan, de meg nem tudjak azt, hogy ez pontosan hol is fogja nekik megerni. Abban bizom, hogy azoknak is fog ujabb otleteket adni ez a konyv, akik mar hasznaljak a kozossegi marketinget, de vagy nem erzik eleg hatekonynak az eddigi munkajukat, vagy ujabb otleteket keresnek. A könyv 2013-ban íródott, de mind a mai napig tartalmaz olyan ötleteket és megoldásokat, ami sokakanak hasznos lehet, akik a közösségi marketinget az üzleti céljaikra szeretnék használni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Online ár: 100 Ft

A termék megvásárlásával

10 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Kiadás éve2019
NyelvMAGYAR
Formátum EPUB MOBI
Árukód2727237 / 8138845

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Online ár: 100 Ft

A termék megvásárlásával

10 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Tarlós István: Budapest főpolgármestere voltamTarlós István: Budapest főpolgármestere voltam