A KönyvKereső szolgáltatás csak regisztrált ügyfeleink számára elérhető.
Hogy igénybe tudja venni, kérjük, jelentkezzen be, vagy regisztráljon oldalunkon.
akadémiai kiadó zrt.
| 2008
| MAGYAR nyelvű
| CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
|
986 oldal
Nehéz és egyszerű feladat egyszerre olyan munkához ajánlást írni, amelyet figyelemfelhívás
nélkül is áhitattal vesz kézbe minden marketingben jártas és kezdő egyaránt. Nehéz, mert alig
él a világban olyan legalább középfokú végzettségű vállalkozásban, oktatásban vagy kutatásban
dolgozó, marketingről valamilyen formában hallott szakember, akinek a Philip Kotler név
hallatán nem a Marketingmenedzsment végtelenül tisztelt szerzője jutna eszébe. Egyszerű,
mert a 12. kiadás még azzal a meglepetéssel is szolgál, hogy Philip Kotler, minden igazi tudóshoz
méltóan, engedve az új kihívásoknak a szakma fiatalabb, de már most híresnek mondható,
márkamenedzsment professzorát hívta meg. saját „örökifjú" munkájának gazdagításában való
közreműködésre, és őszinte szavakkal igyekszik társszerzőjét az olvasó figyelmébe ajánlani.
„Alig várom, hogy bemutathassam társszerzőmet Kevin Lane Kellert, akinek fáradhatatlan
munkájával meggyőződésem szerint az eddigi legjobb kiadást sikerült elkészítenünk. Reméljük,
annyira élvezik majd olvasását, amennyire mi élveztük megírását, és alapvető, meghatározó
forrásává válik tanulmányaiknak és karrierépítésüknek egyaránt."
E kötetben megtaláljuk tehát: a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen
felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem
legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommu-
nikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és
megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci
magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit,
vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb,
hazai és nemzetközi versenyben. Mindezt a Kotler professzortól megszokott szemelvényekkel,
emlékeztetőkkel, feladatokkal és irodalmi hivatkozásokkal kiegészítve. „A Kotler", ahogyan
a marketingettanulók, oktatók és felhasználók hívják, rövidesen „a Kotler-Keller" márkanévvé
válik, nem halványítva el „a Kotler" alapmárka jelentését. A könyv segítségével jobban
eligazodhatunk a piaci világ sokszínűségében, új gondolkodásmódot, magatartásttanulhatunk,
és egyszerúbbnek láthatjuk a ránk váró feladatokat. Bátrabban vállalkozhatunk, kihívásokat
fogadhatunk el, mert találunk példákat a sikerekre és a bukásokra egyaránt. A könyv egyik fő
érdeme az emberközpontúság a vállalkozásban, a hivatalban, az otthonokban. vagyis mindenütt,
ahol döntéseket kell hozni, gyakran bizonytalan körülmények között.
Prof. dr. Hoffmann Istvánné