Sas István

Reklám és pszichológia a webkorszakban - Upgrade 4.0 - A kiegyezés kora

kommunikációs akadémia kft.  | 2018  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  364 oldal

Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem ,,nyerhet". A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta ,,kiegyezésre" a reklámozók és a közönség közt?
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 510 Ft

A termék megvásárlásával

551 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó kommunikációs akadémia kft.
Kiadás éve2018
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:364
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly786 gr
IllusztrációSZÍNES KÉPEKKEL
ISBN9789638905437
Árukód2713580 / 1173843

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 510 Ft

A termék megvásárlásával

551 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Tarlós István: Budapest főpolgármestere voltamTarlós István: Budapest főpolgármestere voltam