Sas István

Reklám és pszichológia a webkorszakban - Upgrade 3.0

kommunikációs akadémia kft.  | 2012  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  402 oldal

Észre sem vettük, de a reklámhoz való viszonyunk az elmúlt években az internet hatására teljesen átalakult. Nőtt az ellenzők és megjelent a rajongók tábora. De ami a lényeg: egyre többet "visszabeszélünk" és "belebeszélünk" a hirdetésekbe. Sas István, aki alkotóként és oktatóként is különleges tekintélynek örvend; ebben a rendkívül gazdag példatárral illusztrált könyvében segít megérteni, hogy mi is történik manapság ebben a hol ellenszenves, hol bájosan szerethető világban. Szakkönyv dacára letehetetlen olvasmány - nem csak reklámszakembereknek.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 130 Ft

A termék megvásárlásával

513 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó kommunikációs akadémia kft.
Kiadás éve2012
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:402
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly850 gr
IllusztrációSZÍNES KÉPEKKEL, ÁBRÁKKAL
ISBN9789638905413
Árukód2228813 / 1083268

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 130 Ft

A termék megvásárlásával

513 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Tarlós István: Budapest főpolgármestere voltamTarlós István: Budapest főpolgármestere voltam