Szilágyi Zoltán  |  Veres Zoltán

A marketing alapjai

perfekt zrt  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  316 oldal

A kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-, a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 655 Ft

A termék megvásárlásával

465 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó perfekt zrt
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:316
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly620 gr
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789633946022
Árukód2092844 / 1011670

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 655 Ft

A termék megvásárlásával

465 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Josef Kirschner: A párkapcsolat művészeteJosef Kirschner: A párkapcsolat művészete