Takács Antal

Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény

customer view kft.  | 2020  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  216 oldal

A könyvben gyűjtőfogalomként jelenik meg az ügyfél kifejezés, mert bár az egyes iparágakban eltérő megnevezést használunk (vásárló, vendég, páciens, utas), az alapvető helyzet azonos, szektortól függetlenül. Van valaki, aki hozzá akar jutni egy termékhez, vagy igénybe kíván venni egy szolgáltatást, és mi ezt akarjuk neki értékesíteni a vállalkozásunk üzleti eredményességének növelése érdekében. Ez a könyv nem arról szól, hogy ezt hogyan tegyük, hanem arról, hogy mi történik ezután. Azaz, mi történik abban az esetben, ha az értékesítést nem egyszeri alkalomra tervezzük, és az ügyfeleinket hosszú-távon, érzelmileg elkötelezetten, magas szintű lojalitással szeretnénk megtartani, és ehhez az ügyfél-kapcsolatainkra, mint meghatározó tényezőre tekintünk. Tegyük még hozzá, mert fontos: mindezt úgy kívánjuk megvalósítani, hogy nem egy tetszőleges, automatizált informatikai rendszer megoldásait és funkcionalitását tekintjük az egyedüli lehetőségnek.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Eredeti ár: 5 800 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 5 510 Ft

A termék megvásárlásával

551 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó customer view kft.
Kiadás éve2020
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:216
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly322 gr
IllusztrációFÉNYKÉPEK, FOTÓK, GRAFIKONOK, MA
ISBN9786150057323
Árukód2734523 / 1190513

Vásárlói értékelések, vélemények

(2 vélemény)

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Eredeti ár: 5 800 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 5 510 Ft

A termék megvásárlásával

551 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor