Trunk Tamás

Kintsugi - A márkák hivatása - Az első járvány a közösségi média korában

magánkiadás  | 2020  | MAGYAR nyelvű  | KEMÉNYTÁBLA  |  383 oldal

Személyes történet, trendi marketing szakkönyv, vagy körkép a Z generációról? Egyszerre mindhárom. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait olvashatjuk, hanem távoli országokba visz minket, hogy beleláthassunk akár Szaud-Arábia, Dél-Afrika. Kína, vagy a Maldív-Szigetek fiataljainak gondolataiba.

Tanulhatunk-e a közösségi média időszakának első világjárványából, mi is van ezzel a sokat emlegetett generációs szakadékkal, hogyan építsük márkánkat a jó irányába, és miért fontos az életünkben, vagy akár márkánk életében a purpose? Erről ír Tomi ebben a színes történetekkel, és érzetekkel második könyvében.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Eredeti ár: 4 000 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 800 Ft

A termék megvásárlásával

380 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó magánkiadás
Kiadás éve2020
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:383
BorítóKEMÉNYTÁBLA
Súly630 gr
IllusztrációKÉPEKKEL
ISBN9786150093925
Árukód2743663 / 1196442

Vásárlói értékelések, vélemények

(1 vélemény)

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Eredeti ár: 4 000 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 800 Ft

A termék megvásárlásával

380 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor