Marketingpirula recept nélkül

galenus kiadó  | 2003  | papír / puha kötés  |  183 oldal

Libri Antikvárium
Ismertető: A könyv újdonságnak számít, mert a marketingtémával foglalkozó könyvektől abban különbözik, hogy az egészségügy speciális, de sokakat érintő területét vizsgálja, és az elméletet egyben konkrét gyakorlati példákkal támasztja alá. A szerzők marketing-szakértelmének köszönhetően a könyv a tevékenységek széles skáláját felöleli, nagy segítséget nyújtva ezzel a reklám, az arculat teremtése, a nyilvánosság biztosítása, a kereskedelmi funkciók, a piackutatás és az árképzés munkafolyamatának ellátásában. A könyv átfogó ismereteket ad a hatékony marketingstratégia és -kommunikáció kidolgozásához, alkalmazásához, amely nemcsak a gyógyszerpiacon dolgozó szakemberek számára nyújt értékes tudnivalókat. -További ismertető: "Belelapozás".
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 700 Ft

A termék megvásárlásával

170 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó galenus kiadó
Kiadás éve2003
Oldalak száma:183
Súly400 gr
ISBN2399960061250
ÁrukódSL#2111348626
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 700 Ft

A termék megvásárlásával

170 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Josef Kirschner: A párkapcsolat művészeteJosef Kirschner: A párkapcsolat művészete