Alex Wippenfürth

Eltérített márkák - A marketingmentes marketing

HVG KÖNYVEK

hvg könyvek  | 2008  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  336 oldal

Libri Antikvárium
A marketingről ezúttal másképpen, avagy ne építsünk márkát, hanem hagyjuk, hogy a piac építse fel azt. Starbucks, Red Bull, Ebay, Doc Martens, Napster, Blair Witch Project hogyan lettek kulturális ikonok, hogyan építették fel a fogyasztók a márkát anélkül, hogy a cég dollármilliókat kültött volna hagyományos marketingre. Sok példa és eset bemutatásán keresztül, világos tanácsokkal informál és szórakoztat ez a forradalmian új könyv.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:15 x 21 cm
Kiadó hvg könyvek
Kiadás éve2008
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:336
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Sorozat HVG KÖNYVEK
FordítóBozai Ágota
ISBN9789637525711
Árukód6331714 / 5330886

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Iványi Orsolya: Előttünk az életIványi Orsolya: Előttünk az élet