Alex Wippenfürth

Eltérített márkák - A marketingmentes marketing

HVG KÖNYVEK

hvg könyvek  | 2008  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  336 oldal

Nézzünk szembe a tényekkel: a huszonegyedik században az irányítás kicsúszott a marketingmenedzserek kezéből. A média-csömör, a fogyasztói tudatosság, az image-marketing elértéktelenedése új stratégiát hozott létre: a márka-eltérítését. A márka-eltérítés arról szól, hogy a passzív befogadással szemben hagyjunk a vevőnek beleszólást a márka jelentésének alakításába, és engedjük, hogy így ajánlja a márkát másoknak. Ez a Starbucks, a Red Bull, a Palm és a Napster sikerének a titka. Ez a marketing új modellje. Az "alulról", fogyasztói tapasztalatból szerveződött márkahűség persze illúzió: a marketingestől valójában számos alaposan átgondolt, összehangolt cselekvést igényel – többek között erre kapunk ötleteket ebből a könyvből.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 325 Ft

A termék megvásárlásával

332 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó hvg könyvek
Kiadás éve2008
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:336
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly450 gr
Sorozat HVG KÖNYVEK
FordítóBozai Ágota
ISBN9789637525711
Árukód2123060 / 1021174

Vásárlói értékelések, vélemények

Rönky Balázs
2008. 11. 08.

Remek könyv, nagyon sok jó esettanulmánnyal. Ajánlom mindenkinek. http://www.rblmarketing.hu


Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 325 Ft

A termék megvásárlásával

332 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Robert Jobson: Katalin walesi hercegnéRobert Jobson: Katalin walesi hercegné