Danyi Pál  |  Rekettye Gábor  |  Veres István

Modern árazás

MARKETING SZAKKÖNYVTÁR

akadémiai kiadó zrt.  | 2021  | MAGYAR nyelvű  | KARTONÁLT  |  300 oldal

"Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés! Eladói szempontból a megfelelő árképzés alkalmazása döntően befolyásolja a vállalkozás profitját és növekedési lehetőségeit. A Modern árazás széles körűen bemutatja, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az árképzésben a 21. század legújabb technológiáit is felhasználva. Hiánypótló munka, bátran ajánlom minden kereskedelmi szereplőnek, legyen az hagyományos áruház vagy éppen webshop."
Rácz Csaba ügyvezető igazgató,
Árukereső.hu


"Ajánlom ezt a könyvet azoknak, akik most akarnak megismerkedni az árazás izgalmas világával, akik az árdöntések összefüggéseit újra végig akarják gondolni, alapvető területeit számba akarják venni. Azoknak főképp ajánlom, akik a mai élenjáró gyakorlatot akarják megismerni, át akarják látni a digitalizáció erre a területre kifejtett hatását, az MI megjelenésének következményeit, az erre alapozott új üzleti modellek működését, a startupok árdöntéseinek kereteit. Friss példákkal, esetekkel ad a könyv impulzusokat a hazai és a nemzetközi piacra vonatkozó vállalkozói döntések irányainak kialakításához."
Törőcsik Mária egyetemi tanár,
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar


"A helyes árazással sokat nyerhetsz, de a rosszal még többet veszthetsz. A jó árazás megtanulható, ebből a kiváló könyvből, amely a kezdő vállalkozókat felkészíti a helyes ár kialakítására. Sőt mi több, felhívja a figyelmet a buktatókra, amelyekbe oly gyakran belebotlik a csak az ösztöneire hallgató vállalkozó. Fél áron szinte minden eladható, csakhogy abból nem élünk meg - mondta gyakran Brückner István, a Centrum Áruházak legendás vezérigazgatója. Ez a könyv megtanítja, hogyan lehet megtalálni azt az árat, amelyet méltányosnak találnak a vevők is, és nyereségessé teszik a vállalkozást is."
Vecsenyi János vállalkozásfejlesztési coach,
GE-EIT Health Venture Lab, Professor Emeritus (BCE és BME)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 225 Ft

A termék megvásárlásával

522 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2021
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:300
BorítóKARTONÁLT
Súly506 gr
Sorozat MARKETING SZAKKÖNYVTÁR
IllusztrációÁBRÁK, KÉPEK
ISBN9789634545644
Árukód2748951 / 1200403

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 225 Ft

A termék megvásárlásával

522 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Tarlós István: Budapest főpolgármestere voltamTarlós István: Budapest főpolgármestere voltam