David Jobber

Európai marketing

akadémiai kiadó zrt.  | 2002  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  482 oldal

David Jobber munkája azon kevés nyugat-európai szakkönyvek egyike, amely a marketingelmélet közérthető feldolgozását ötvözi az európai üzleti gyakorlatban való alkalmazással. Ismerteti azokat a legújabb fejleményeket, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a marketingre. Ez az európai szemlélet az elérhető közelségbe került magyar csatlakozás okán vállalati szakembereink számára olyan kihívás, amit nem lehet megkerülni. Jobber könyve jól alkalmazkodik a nem marketing területen dolgozó vállalati szakemberek igényeihez is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 512 Ft

A termék megvásárlásával

451 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2002
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:482
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly1030 gr
FordítóHorváth Tünde
FordítóPobozsnyi Ágnes
ISBN9789632246628
Árukód2097323 / 1013491

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 512 Ft

A termék megvásárlásával

451 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Annie Jacobsen: AtomháborúAnnie Jacobsen: Atomháború