David Ogilvy

Ogilvy a reklámról

park könyvkiadó  | 2006  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  222 oldal

"Az amerikai reklámipar mágusa" (Time), számos világhírű reklámkampány alkotója és irányítója (Rolls­Royce, Schweppes, Shell stb.) elárulja nekünk:
- hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél,
- hogyan kell vezetni a reklámügynökséget,
- hogyan válasszuk ki cégünknek a megfelelő reklámügynökséget,
- hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet,
- hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget, és rábírni az embereket, hogy el is olvassák,
- a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amely eladja az árut, és melyik az a négy - amely nem,
- hogy kell-e a szex a reklámban,
- a kutatás 18 csodáját,
- amit a cég-reklámról tudni kell,
- mit tehet a reklám a jótékony célok érdekében,
- ki az a hat óriás, akik megteremtették a modern reklámot, és még sok mindent.

Brutális őszinteséggel, csípős szellemességgel.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 605 Ft

A termék megvásárlásával

560 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó park könyvkiadó
Kiadás éve2006
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:222
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly750 gr
IllusztrációSZÍNES ÉS FEKETE-FEHÉR KÉPEKKEL
FordítóTörök András
ISBN9789635305223
Árukód2123028 / 1021149

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 605 Ft

A termék megvásárlásával

560 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Sophie Lark: There Are No SaintsSophie Lark: There Are No Saints