Paul Garrison

Exponenciális marketing

hvg könyvek  | 2006  | MAGYAR nyelvű  | KEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ  |  240 oldal

A vállalatok marketingtevékenységének megújítása mindenütt időszerű - de talán sehol sincs akkora szükség a továbblépésre, mint a közép-kelet-európai országok gyorsan fejlődő gazdaságaiban. A térséget jól ismerő marketingszakemberként Paul Garrison sokat tett a helyi marketingkultúra felvirágoztatásáért. Exponenciális marketingje nemcsak elméletben vázolja, de esettanulmányaival is bizonyítja, hogy a térség marketingszakembereinek érdemes a mércét az eddigieknél magasabbra helyezni. Az Exponenciális marketing alapján készített stratégia biztos talajra épít: a fogyasztói igények mélyebb ismeretére, releváns márkaelönyökre és tisztán megfogalmazott üzleti célokra. Ne azon töprengjünk, hogyan hozhatnák be a Nyugatot, inkább azon gondolkodjunk, hogy folyamatos változásban levő környezetükben hogyan lehet ugrásszerű előrehaladást elérni! A növekedés fenntartása minden vállalat számára komoly feladat. Paul Garrison sok év sikeres marketing-pályafutásának tapasztalataira támaszkodva osztja meg olvasóival a marketingvezérelt növekedés receptjét. A könyv - nem utolsósorban rövid esettanulmányaira is építve - hasznos olvasmánya lehet mind a fiatal szakembereknek, mind a tapasztalt vezetőknek, akik növekedési stratégiák mellett kötelezik el magukat. Bauer András egyetemi docens, a Marketing tanszék vezetöje, Budapesti Corvinus Egyetem Paul Garrison újraértelmezi a marketinggel és a stratégiai gondolkodással kapcsolatos eddigi elképzeléseinket. Exponenciális marketing című könyvében arra ösztönöz minden márkatulajdonost, hogy gondolkodásuk fókuszába a fogyasztót - és csakis a fogyasztót helyezzék; a márkához kapcsolódó minden egyéb tényező csak másodlagos. Szerinte a siker titka az, hogy a fogyasztóközpontú marketinges gondolkodást a cégen belül ne csak a marketingosztály munkatársai, de a recepcióstól a vezérigazgatóig minden egyes ember magáénak érezze. Az Exponenciális marketing egy vérbeli profi szakember szellemes, szórakoztató, jól megírt munkája. Kötelező olvasmány nemcsak marketingszakemberek számára, hanem mindenkinek, aki a kommunikáció területén dolgozik.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 420 Ft

A termék megvásárlásával

342 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó hvg könyvek
Kiadás éve2006
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:240
BorítóKEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ
Súly540 gr
FordítóAgárdi Irma
ISBN9789639686045
Árukód2122883 / 1021024

Vásárlói értékelések, vélemények

Cseszneki Ágnes
2009. 01. 04.

Érdekes könyv azok számára akik szeretik az esettanulmányokat, illetve szeretnék megismerni a marketing vevőorientált vonalát. A könyv szerzője végig vezet minket a vásárlói elégedettséggel történő cégérték növekedés rögös talaján. Cseszneki Ágnes


Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 420 Ft

A termék megvásárlásával

342 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor