Geoffrey Randall

Márkázás a gyakorlatban

MARKETING ÉS KOMMUNIKÁCIÓ

geopress zrt.  | 2000  | MAGYAR nyelvű  | FŰZVE  |  238 oldal

Vajon mi különbözteti meg az egyszerű terméket a valódi márkától? Geoffrey Randall szerint a nagyobb fogyasztói érték biztosítása, az innovációba és fejlesztésekbe történő befektetések, valamint a piaci változásokra történő gyors reakciók. A szerző definiálja a márkanév fogalmát, ismerteti az ezzel összefüggő fontos szakkifejezéseket, és elemzi az utóbbi évtizedekben kialakult világmárkák stratégiáját. Elmagyarázza, hogyan kell egy új márkát megtervezni, bevezetni, reklámozni és menedzselni. Részletesen elemzi a globális piac márkázásra gyakorolt hatását és a márkaneveket érő kihívásokat, valamint a kiskereskedők szerepét a márkanév kialakításának folyamatában. Bemutatja, hogyan lehet márkanevet kialakítani a szolgáltatóiparban és a business-to-business piacokon, de kitér arra is, hogy az internet milyen hatást gyakorol a már meglévő és az új márkákra. A Márkázás a gyakorlatban nélkülözhetetlen eszköze mindazon marketingszakembereknek, cégtulajdonosoknak vagy kereskedőknek, akik érdekeltek az időtálló márkanevek létrehozásában és fenntartásában.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 610 Ft

A termék megvásárlásával

361 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó geopress zrt.
Kiadás éve2000
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:238
BorítóFŰZVE
Súly390 gr
Sorozat MARKETING ÉS KOMMUNIKÁCIÓ
FordítóBohus Zsófia
FordítóWilk Andrea
ISBN9789637910722
Árukód2093361 / 1011765

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 610 Ft

A termék megvásárlásával

361 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor