Hofmeister-Tóth Ágnes

Fogyasztói magatartás

aula kiadó kft  | 2003  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  340 oldal

A könyv felsőfokú szinten tárgyalja a marketingtevékenység megalapozását szolgáló, több tudományterületet felhasználó, önálló alkalmazott tudománynak elfogadott interdiszciplináris módszertant. Az egyes tudományterületeket kellő mélységben és terjedelemben vonja be az önálló tudomány tárgyalásába. Mindvégig a legfontosabb megragadására törekszik, mértéktartó s ezért az egyes részterületek nem válnak szükségtelenül terjedelmessé. A könyv külön említésre érdemes, dícséretes jellemzője a színes, változatos, a megértést és a gyakorlati alakalmazást segítő, elmélyítő esetek közlése. Ezek igazolják a szerző alapos tájékozottságát a tudományterület irodalmában és az évtizedes saját kutatások változatossága elkötelzettségét is illusztrálja. A könyv a felsőoktatásban marketinget tanulóknak és oktatóknak, valamint azoknak a gyakorlati szakembereknek ajánlható, akik szeretnék a fogyasztói magatartást mélyebben megérteni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 797 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó aula kiadó kft
Kiadás éve2003
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:340
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly540 gr
ISBN9789639478671
Árukód2123210 / 1021268

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 797 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Alekszej Navalnij: HazafiAlekszej Navalnij: Hazafi