John Wellemin

Az ügyfél szolgálatában

SHL KÖNYVEK

edge 2000 kft  | 1998  | MAGYAR nyelvű  | FŰZVE  |  94 oldal

A vezetők manapság unos-untalan hangoztatják, hogy mindent megtesznek az ügyfelek elégedettségéért. Sajnos azonban ez a minden néha nem elég, őszinte igyekeztünk ellenére a szervezetek töbségében még mindig nem vált általánossá az ügyfélpontosság. Ez a könyv egyhetes tanfolyamba sürítve ad gyakorlati tanácsokat hogyan érhetjük el, hogy a vállalat egész légkörét áthassa az ügyfélszolgálat szelleme.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 140 Ft

A termék megvásárlásával

114 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó edge 2000 kft
Kiadás éve1998
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:94
BorítóFŰZVE
Sorozat SHL KÖNYVEK
ISBN9789630355018
Árukód2115312 / 1050874

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 140 Ft

A termék megvásárlásával

114 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Apám szerintNáray Tamás: Apám szerint