Nagy Krisztina

Nevek harca - Hogyan nyeri meg a csatát a személyes márkád?

harmopress kft.  | 2014  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  290 oldal

Mi az a személyes márka, és hogyan tud egy vállalkozó üzleti előnyre szert tenni a segítségével?
Nagy Krisztina könyve nem szakirodalom a hagyományos értelemben, inkább szórakoztatva, különböző nézőpontokat bemutatva tanító, valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapuló olvasmány. A könyvből kiderül, hogy melyik az a három fontos építőelem, amelyek segítségével erős, egységes és a célcsoport számára vonzó üzleti énmárka építhető, és hogyan használhatjuk ezeket szinte minden helyzetben arra, hogy elérjük a hosszú távú üzleti céljainkat.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 740 Ft

A termék megvásárlásával

474 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó harmopress kft.
Kiadás éve2014
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:290
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly470 gr
IllusztrációFEKETE FEHÉR KÉPEKKEL, ÁBRÁKKAL
ISBN9789630893060
Árukód2502597 / 1116601

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 740 Ft

A termék megvásárlásával

474 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Csáki Judit: CserhalmiCsáki Judit: Cserhalmi