Peter Cheverton

A márkaimázs felépítése - Nélkülözhetetlen útmutató a pénzügyi menedzsmenthez

pécsi direkt kft.-alexandra ki  | 2005  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  174 oldal

Libri Antikvárium
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítést és az ehhez kapcsolódó tapasztalatokat, titkokat tárja fel. Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment, miként válhat a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé, és hogyan tudja eltartani magát anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 555 Ft

A termék megvásárlásával

655 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:16 x 21 cm
Kiadó pécsi direkt kft.-alexandra ki
Kiadás éve2005
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:174
BorítóPUHATÁBLÁS
ISBN9633689481
Árukód6256745 / 5255917

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 555 Ft

A termék megvásárlásával

655 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor