Rekettye Gábor

Multidimenzionális árazás

MARKETING SZAKKÖNYVTÁR

akadémiai kiadó zrt.  | 2011  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  354 oldal

Az árak jelentősége a társadalmi lét minden területén növekszik. Az új "világrendben" az árismeretek szélesebb körben terjednek - mind a gazdasági szakemberek, mind a fogyasztók körében. Az ár mellett az is rendkívül fontos az emberek számára, hogy a megvett termék az elvárt értéket jelentse számukra, azaz hasznossága az azonos árért kapható, hasonló árukhoz képest jobb legyen. A könyv e kérdéskörrel is részletesen foglalkozik. Ezért is örülök, hogy Rekettye Gábor újraírta sikeres, először 1999-ben megjelent könyvét - kiegészítve az azóta bekövetkezett változásokkal. Örömmel ajánlom ezt a könyvet a vállalati szakembereknek, a gazdasági felsőoktatás oktatóinak és hallgatóinak, valamint az árak iránt érdeklődő olvasóknak. - (Tomcsányi Pál, akadémikus)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2011
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:354
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly520 gr
Sorozat MARKETING SZAKKÖNYVTÁR
IllusztrációÁBRÁKKAL
ISBN9789630589826
Árukód2218115 / 1084314

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Alekszej Navalnij: HazafiAlekszej Navalnij: Hazafi