Fojtik János  |  Rekettye Gábor

Nemzetközi marketing

STUDIA OECONOMICA

ludovika egyetemi kiadó nonpr.kft.  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  310 oldal

A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv, amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpiaci megjelenés különféle formáit és azt, hogy milyen esetekben milyen stratégiát érdemes kialakítani a mai piaci környezetben. Az utolsó négy fejezetben a nemzetközi termék- és árpolitika, a külpiaci disztribúciós megoldások és a piacbefolyásolás részletes tárgyalása viszi közelebb az olvasót a nemzetközi marketing gyakorlatához.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Eredeti ár: 4 980 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 731 Ft

A termék megvásárlásával

473 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó ludovika egyetemi kiadó nonpr.kft.
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:310
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly490 gr
Sorozat STUDIA OECONOMICA
IllusztrációÁBRÁKKAL
ISBN9789639542068
Árukód2099459 / 1056535

Vásárlói értékelések, vélemények

Szekeres Bence
2009. 06. 22.

A könyv nagyon jó


Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Eredeti ár: 4 980 Ft
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 731 Ft

A termék megvásárlásával

473 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Alekszej Navalnij: HazafiAlekszej Navalnij: Hazafi